Contact

En wat als je een ja voelt?

Misschien voel je dat er iets in beweging is gekomen.
Een verlangen om te vertragen. Om te voelen. Om dichter bij jezelf te komen.

Of misschien heb je nog een vraag, wil je even afstemmen of samen kijken welk programma bij je past.
Wat het ook is, je bent heel welkom om contact op te nemen.

Jawi en ik lezen en luisteren met aandacht, voelen met je mee en denken graag met je mee.

Soms begint iets nieuws heel eenvoudig.
Met een vraag.
Een gevoel.
Of een eerste stap.

Dank je wel voor je bericht.

Wat fijn dat je interesse toont. We hebben het ontvangen en komen er met aandacht op terug.